Grupul LafargeHolcim are o nouă identitate.

- În drumul său către sustenabilitate, Grupul LafargeHolcim își schimbă identitatea în Holcim

- Grupul, care reunește numeroase companii importante din domeniul construcțiilor, își va concentra atenția pe tranziția către un mediu construit mai verde și mai inteligent

- La nivel local, Lafarge Moldova își continuă drumul către sustenabilitate și direcția propusă cu noul model de business, ECONCEPT, oferind o gamă variată de produse și soluții inovatoare pentru construcții durabile

8 iulie 2021. Holcim lansează astăzi la nivel global noua sa identitate și reconfirmă angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global în toamna anului trecut, prin care se dorește accelerarea tranziției către un viitor neutru din perspectiva emisiilor de CO2.

holcim 2021 kpmb architects boston university isocv2 hires

„Este un moment deosebit de important pentru compania noastră, ce marchează transformarea pe care o facem pentru a deveni lideri în furnizarea de soluții de construcții inovatoare și durabile. Lumea este în continuă schimbare, populația crește, iar urbanizarea și schimbările climatice reprezintă o provocare. Avem un rol important de jucat în accelerarea decarbonizării și în îmbunătățirea calității vieții tuturor oamenilor. Noua identitate reprezintă un semnal dat tuturor că suntem pe deplin implicați în construirea unei lumi mai bune pentru oameni și pentru planetă”, a declarat Jan Janisch, CEO-ul Grupului Holcim.

Totodată, grupul Holcim lansează o nouă pagină de Instagram, HolcimByDesign, care prezintă modul în care își aduce aportul la transformarea orașelor și a infrastructurii din întreaga lume. De asemenea, pagina va include interviuri cu arhitecți, constructori și dezvoltatori renumiți, care contribuie la construirea orașelor viitorului.

Holcim reunește unele dintre cele mai de succes companii din industria construcțiilor, printre care: ACC, Aggregate Industries, Ambuja Cements, Firestone Building Products, Geocycle, Holcim și Lafarge. Toate aceste companii își vor păstra numele și identitatea de brand pe piețele în care activează.

Pe plan local, compania rămâne fidelă noului model de business ECONCEPT, lansat în primăvara acestui an. Acest nou model de business, are la bază o gamă integrată de produse și soluții ECO, prin care compania își propune să accelereze tranziția către un mediu construit mai verde.