Linia de Integritate

În scopul de a-și consolida abilitatea de consiliere şi de a permite contractanților să raporteze anumite probleme sau abateri, Grupul LafargeHolcim a creat Linia Globală de Integritate, un sistem securizat, conceput pentru raportarea diferitelor probleme și incidente, care este administrat de către o terță parte independentă din Elveția (Linia de Integritate). În cazul în care ”Furnizorul” devine conștient de o situație în care știe cu siguranță sau suspectează existența unor încălcări ale Codului de Conduită în Afaceri sau a legislației relevante, acesta este încurajat să raporteze direct prin intermediul Liniei de Integritate, care este disponibilă 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, la numărul de telefon 373 254 55 598. LafargeHolcim va lua toate masurile rezonabile pentru a asigura confidențialitatea pe parcursul procesului de raportare, de aceea ”Furnizorul” nu trebuie sa se îngrijoreze că identitatea acestuia sau datele comunicate vor fi divulgate în mod necorespunzător sau folosite în mod abuziv.

Fiecare raport este studiat de către o echipa de experți pentru investigarea cauzelor de conformitate din cadrul Grupului LafargeHolcim. Aceștia vor asigura ca toate masurile necesare pentru investigarea si soluționarea situației sunt luate. În dependență de complexitatea si gravitatea raportului, cazul va fi gestionat fie la nivel de Grup, Regional sau local. ”Furnizorul” se obliga sa asigure aducerea la cunoștința tuturor angajaților săi despre existenta clauzei de integritate, instruind si încurajând toți angajații să raporteze direct prin intermediul Liniei de Integritate.