Servicii
  • Trimite
  • Imprimare
  • Bookmark
Asistenta Tehnico-comerciala

Asistenta Tehnico-Comerciala a Lafarge Moldova joaca un rol esential in satisfacerea cerintelor clientilor si intelegerea performantei produselor noastre. Ea propune solutii, pozitioneaza produsele, aplicarea si dezvoltarea lor.

 

Obiectivele esentiale al Asistentei Tehnico-Comerciale:

 

  • Intelegerea procedurilor de productie la clienti;
  • Oferirea solutiilor pentru clienti;
  • Oferirea sprijinului tehnic pentru produsele comercializate;
  • Asigurarea legaturii intre piata si uzina;
  • Asigurarea promovarii aspectelor tehnice a produsului/produselor;
  • Identificarea tendintelor si nevoilor a pietei pentru produse noi;
  • Consultarea clientilor nostri referitor la produse.

 

Asistenta Tehnico-Comerciala joaca un rol important atat pentru uzina cat si pentru client:

 

  • Stabilirea si dezvoltarea relatiei cu clientul pentru a intelege domeniul de activitate al acestuia, orientarile si nevoile lui;
  • Dezvoltarea credibilitatii pentru a castiga fidelitatea si increderea clientului;
  • Identificarea produselor cu valoarea adaugata, produsele viitorului, tendintele noi si identificarea solutiilor optime.
  • Trimite
  • Imprimare
  • Bookmark

Combaterea schimbarilor climatice

Alternate text:

Dezvoltarea durabila

Procesul de fabricare a cimentului genereaza emisii de CO2 (alti factori care contribuie la emisiile de CO2 sunt generarea de electricitate, transporturile, cladirile ...).

 

Lafarge a fost prima companie de materiale de constructii care s-a angajat sa isi reduca emisiile de CO2, inca din 2000, in cadrul parteneriatului sau cu World Wildlife Fund (WWF).

LafargeHolcim. Cement, aggregates, Concrete.